S'abonner à mon fil RSS

Citation de la semaine sur le WOM

« According to a recent article from WOMMA member company eMarketer, which quoted June 2007 research from YouthTrends, 59% of college students pick word of mouth as their preferred method for learning about new products and services. Another 13% of college students choose online product reviews as their preferred way for learning about new stuff. » According to eMarketer senior analyst Debra Aho Williamson, « The fact that students favor word of mouth, combined  with their use of social networking, indicates that they are a strong audience for online word of mouth marketing efforts. » Smething smart companies already know.

La chaîne de télé ABC l’a bien compris et utilise le WOM, combiné aux techniques traditionnelles de marketing pour publiciser une de ses nouvelles séries.

 Via WOMMA

Cette note a été postée le Vendredi, septembre 14th, 2007 à 4:17 dans la catégorie CONSULTATIONS PUBLIQUES, MARKETING PR, MÉDIAS SOCIAUX. Vous pouvez suivre les commentaires à propose de cette note grâce à ce flux RSSRSS 2.0. Vous pouvez laisser un commentaire, ou insérer un trackback depuis votre site.


Laissez un commentaire